V ENTERTAINMENT

《水舞間》新解讀 葉巧琳新歌 上演「水質女生戀愛連續劇」劇場版 以歌曲串連講愛的故事

 

Sony Music旗下唱作女歌手葉巧琳(Mischa)去年推出專輯《The Makings Of》,當中的《能見度》、《神把眼淚都留給了人》及《殘渣》大獲樂迷愛戴。今年 Mischa 推出全新作品《水舞間》,將以上歌曲中「女主角」的故事延續下去。

今次的《水舞間》的MV,特地邀请了香港电影《狂舞派》的编舞麥秋成担任歌曲的编舞,更在MV中粉墨登場,鮮有於幕前跳舞。而整個MV的故事和構思,Mischa 都有份參與其中更表示:「今次係辛苦阿成嘅,我知道佢腰傷咗,但佢都好努力教我跳舞,有啲追逐鏡頭,佢要孭起我,仲有啲動作要舉起我,雖然我瘦咗,但我都唔輕㗎嘛,哈哈!」

 

而今次《水舞間》MV中,其中一个场景是两人在雨中跳舞。Mischa說:「我都係有生以嚟第一次經歷用水車去製造啲人造雨,喺街度跳舞都係第一次。我覺得喺呢個雨季推出呢首歌,甚至拍MV,所有嘅事情都好呼應到。」

 

新歌MV已经面世,到YOUTUBE 听完整版本: